vrijdag 25 mei 2012

Weer eens iets anders...



Het blijft toch een raar fenomeen. Ik ben namelijk abonnee van het NRC en daar staat vandaag deze tekening in. Die krant mag ik gerust aan u laten zien, u mag 'm zelfs helemaal lezen, maar ja dan moet ik bij u allen langsfietsen. Als ik een foto maak van de betreffende pagina wordt het al lastiger, maar met wat trucjes komen we er wel mee weg. Ik mag u hier ook vertellen waar u deze tekening op internet kunt vinden (http://www.foksuk.nl/nl/?cm=79&ctime=1337896800&cid=5963).
Doorlinken is een grijs gebied en wat ik nu heb gedaan mag natuurlijk officieel niet. En dat terwijl ik u alleen het grapje wil doorvertellen, dat Reid, Geleijnse en Van Tol maken en waarvoor ze door (de adverteerders en abonnees van) het NRC al betaald zijn. Ik verdien er niets mee - hoogstens uw goed- danwel uw afkeuring - en ik pretendeer ook niet de maker te zijn. Rechten, een vreemd fenomeen...





1 opmerking:

  1. Fokke en Sukke, daar kan ik meestal wel om lachen! Nu je het zegt, rechten zijn inderdaad een bizar fenomeen. Misschien zou de huidige regeling wel wat versoepeld kunnen worden. Door een cartoon te posten met verwijzing naar de tekenaars en naar de bron kan je eigenlijk weinig verkeerd doen. Integendeel, het zorgt zelfs voor extra reclame.

    BeantwoordenVerwijderen